sestdiena, 2022. gada 5. februāris

Still here

5/02

Okay, boy, if you found and read this... 

Viss ir atšķirīgi, nekā iepriekš. 

Smagāk, grūtāk? Jā! 

Bet varbūt, šis ir tas vecums un tā situācija kad attiecības iepriekšējos modeļos vairs nebūtu pareizi. 

Manas mokas, iespējams vairāk ir saistītas ar grūtībām pieņemt esošo modeli. Bet tāpēc jau dzīve ir dinamiska - pārmaiņu pilna. 

Mans ego, mana komforta zona, manas ekspektācijas, manas bērnības ilgas, mans īdosais bērns kurš grib saņemt to ko spītīgi vēlas. Kad tā nav - es ciešu, mokos, dusmojas. 

No otras puses - nebeidzamā cerība ka viss būs labi, ka cīņa ir rezultāta vērta. 

Tev būtu iespēja griezt ar nazi, bet to nedari jo ir apmierinoši. Laikam man arī. Vai varbūt tev liekas ka es mainīšos un pieņemšu? Pamazām tas notiek. (Protams ir kāda sarkanā linija)

Turpinam...

6/02

Iespējams, iemesls kādēļ nevaru atkāpties, padoties, bet turpināt ticēt - ir ļoti lielie vārdi ekspektācijas un likšana noticēt. 





Nav komentāru: