sestdiena, 2019. gada 9. novembris

Sapnītis beidzies

9/11 šķiet negribu attiecības, vai, kā kāds teica - lidz šim neesmu saticis īsto, jo atkal būs jāslēpj pagātne(foto, sarakstes), jāizliekas par labāk esamu, jo otrs to parasti nesaprot, tie, kuri saprot, parasti ilgi nenoturējās. 


Lietas - pandas, islande, ūdrīši, princītis, griezies, tu esi..., Toyota logo, maizes zupa, irobot, Traķi, kibinai, 
.
13/10 mēģina iesmeret savu pārliecību - nestāsta ne tik svarigas lietas. Fuck, tas ir svarigas man!

13/10 dusmu, pārmetumu flashback-
Mes neaizbraucam uz botanisko dārzu

12/10 Pirmās sliktās domas..., vot, tad viņi redzētu, lidz kam ir mani noveduši ar saviem meliem.  Atcerējos Vilni, kā viņš man meloja, noliedza paša teikto(grib-negrib šķirties). Daniels- noliedz darīto, un daļēji atzīstas tikai tad , kad ir iedzīts stūrī. 


10/10 Parunājām, it kā kluva vieglāk, bet tajā pašā laikā pandoras lāde sāk atvērties.


Pajautāt ar brāli psihologu.

Nevarēju atcereties stāstīto, igaini gan.

Besī kad dažādās dzīves situācijās ir flashback(dusmas) par to es gribēju bet nedarijam kopā. Stendera bumbas, flauta.

Nav tā, ka es nekur negribēju braukt. Es gribēju, bet izrādījās ka viņš tur bija bijis, tāpēc nebraucām tur, bet gan, kaut vairākkārt, uz vietām kur gribēja viņš. 

Negribu runāt, lai nemoralizētu un potenciāli nebojātu dzīvi.

Igaunis....

Klavieres...

Kāja...


Nav komentāru: